Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Predizborni skup Saše Jankovića u Beogradu: Više od deset hiljada ljudi u "pobedničkoj šetnji" skandira "Gotov je"

Komentari (87) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 29 mart 2017 19:43
aleksandar
Ne dao Bog da ovi drugosrbijanci dođu na vlast.
Gospodar je loš, ali od ovih nema gore.
Za bilo koga samo ne za tzv. "građansku Srbiju".
Preporuke:
78
165
2 sreda, 29 mart 2017 19:47
Guliver
@aleksandar

Jel ukusan sendvič? Nije kao da sam ja za Jankovića, ali od Vučića nema goreg!
Preporuke:
164
42
3 sreda, 29 mart 2017 19:48
Petar B.
Gledam miting i ne mogu se oteti utisku da je g. Vucic GOTOV.

Ko ima bilo kakve dileme oko prve, druge ili trece Srbije, neka poslusa govor Generala Malinovica. Samo uzmite maramice - trebace vam!
Preporuke:
163
25
4 sreda, 29 mart 2017 20:00
Nenad
Budimo sa Saletom, Acom i Vukom bez straha za EU raj(h) spremni.
Preporuke:
64
48
5 sreda, 29 mart 2017 20:15
cisto onako
Pa zasto da ne i za Jankovica u drugom krugu? Njegova spoljna politika se nece razlikovati od Vuciceve, ali ce se bar prilike unutar drzave unormaliti. Ako udje u drugi krug, u sta sumnjam, i za njega bih pre glasao nego za Psiha.
Preporuke:
115
21
6 sreda, 29 mart 2017 20:21
Gradjanin
Razmisljam o komentaru @Aleksandra koji kaze :
Za bilo koga samo ne za tzv. "građansku Srbiju".

I pitam se : Ako nece "gradjansku", kakvu bi on Srbiju zeleo ?
Preporuke:
84
23
7 sreda, 29 mart 2017 20:27
Jovan
Georgievu i Dudi svaka čast, ali drugosrbijanskoj boraniji Turajlićki, Koju, Đuričku i Trifunoviću daleko lepa kuća.
Preporuke:
97
35
8 sreda, 29 mart 2017 20:29
viđeno
Šutanovac, latinica ..., nema šanse da glasam za to.
Nikako za Vučića, ali,teško i za ovo, samo u krajnjoj nuždi.
Preporuke:
87
21
9 sreda, 29 mart 2017 20:53
Zoran
za Gradjanina: ne govorim u ime Aleksandra, neka se on sam javi, no pretpostavljam da mu je na umu ono sto i meni a i mnogim drugim posetiocima ove liste: nije u pitanja gradjanska Srbija nego Srbija u kojoj ideologija LDP-a i njenog odvratnog predsednika olicena na skupu prisutnim i govornicima, poznatim simpatizetrima i aktivistima Cede Jovanovica, postaje preovladjujuca: ukidanje Republike Srpske, priznanje "Kosova" i pomoc istom u uclanjenju u UN, menjanje ustava i izdvajanje ne samo KiM-a nego i Vojvodine iz sastava Srbije, uclanjenje Srbije u NATO, zavodjenje sankcija Rusiji, izjednacavanje raznopolinih i istoponih veza za sklapanje brakova i obavezno menjanje edukacije najmladje dece gde se i prirodno i nastrano predstavlja kao prirodno i jos mnogo, mnogo toga drugog sto ne moze da stane u hiljadu karaktera komentara. Steta za Sasu Jankovica: pristojan covek koji bi, uveren sam, bio kudi kamo bolji predsednik od favorita ali ne pripadam grupi sa Djurickom, Turajlickom i inima.
Preporuke:
65
20
10 sreda, 29 mart 2017 21:00
Petar Pantelić
Samo se nadam da ovo neće biti deo ponude za drugi krug. Iskreno, ova ekipa mi izaziva gađenje.
Preporuke:
70
27
11 sreda, 29 mart 2017 21:12
aleksandar
Pre ove prave histerije oko Gospodar Vučića, na ovom sajtu su raspravljali nacionalisti svih boja o bitnim, ponavljam zaista bitnim srpskim nacionalnim temama.
Nažalost, vremena su se promenila. O tempora, o mores.
Nekada bi ovaj drugosrbijanac Janković i njegovi podržavaoci Turajlićka, Pavićevićka, razni glumčići - cirkuzanti drugosrbijanci i ostala praznoglava građanistička bulumenta, na ovom sajtu mogli da dobiju samo prezir, što jedino i zaslužuju.
Stari sam poštovalac NSPMa i iskreno mi je žao što mnogi razmišljaju isključivo o personalnoj "promeni".
Za ovoga što bi da me nahrani sendvičom, preporučujem mu da proba europsku građansku šargarepu koju mu nudi Janković i njegova bulumenta.
Za ovog što kaže da od Vučića nema gore, neka zamisli situaciju da mu ministri budu Turajlićka, Pavićevićka, Teofil Pančić ili Đuričko i Kojo. I od goreg ima gore.
Za ovog što se pita kakva Srbija ako nije "građanska", jednostavan odgovor je srpska Srbija, samo nacionalna Srbija.
Ajd sad.
Preporuke:
78
37
12 sreda, 29 mart 2017 21:17
negi
@Aleksandar @ Jovan....... U tome i jeste problem što nema "građanske Srbije" već podaničke,zombirane,šlihtarske i potuljene Srbije koja se pretvorila u stado.A stada se gaje samo za jednu stvar.
Preporuke:
53
11
13 sreda, 29 mart 2017 21:20
+++
Za njega da glasam neću nikad, iz ličnih razloga pre svega, a i zbog maglovite politike, pa taman ušao i u drugi krug. Za mene je on nula i kao čovek, pa makar ga podržalo 90% gradžana i gradžanki Stradije, niko me neće pomeriti da baš njemu dam glas, a što se AV tiče to se podrazumeva.
Država Stradija je država srpskog naroda iz svig građana koji u njoj žive. Tako piše u Ustavu, a moguće da baš zbog toga Ustav nekome ne odgovara, i da se mnogi na ovome mestu prave Toše i glume naivu.
E sad navalite sa minusima. Ali pre nego što počnete da lupetate i delite paTke, stavite prst na čelo.
Bliže se izbori u Fransuskoj. Kilari je papa. Samo je budućnost Stradije sa Klintonistima? Ne, naravno, niti će oni koji o nama odlučuju pretežno to dopustiti. Osim ako ovaj (ne)čovek nije nemačka rezervna karta.
U 21. veku sve se menja.
Preporuke:
57
33
14 sreda, 29 mart 2017 21:21
Moravac
U Srbiji može da pobedi samo kandidat koga podržava Zapad. A to je ovog puta Aleksandar Vučić!Biće mu sve dozvoljeno!
Preporuke:
40
18
15 sreda, 29 mart 2017 21:30
Aca Dramoser opominje
O, narode moj! Ja, vaš kralj, poručujem vam, da jedino ja mogu da vas spasim smetova i poplava…
Ej, narode moj… Šta je to sa tim mojim narodom? Zameniću ga za neki nov, šta će mi polovan narod, zamenim to pa koliko dobijem, nije važno…
Preporuke:
42
5
16 sreda, 29 mart 2017 21:34
Ljiljana
Steta za Sasu Jankovica: pristojan covek koji bi, uveren sam, bio kudi kamo bolji predsednik od favorita ali ne pripadam grupi sa Djurickom, Turajlickom i inima.

------------------

Iver ne pada daleko od klade. S kim si takav si, osim ako mislite da je bio u boljem društvu kao pripravnik u vladi Mirka Marijanovića i Zokija Anđelikovića, gde je prthodno ispekao zanat, pre nego što se preporučio Državnoj bezbednosti. Dakle imao je i on svojih lutanja, baš kao i Vučić. Ali penzionersko mesto predsednika Nikolića je sasvim "zaslužio" - red bi bilo posle pet godina u Ministarstvu sporta i razonode i deset u ombudsmanu, još jedno dva predsednička mandata onako penzionerski kao naslednik Grobara (gore ne mož valjda), pa u neku ambasadicu otom potom, pa u penziju.
Lep pozdrav iz Slovenije.
Preporuke:
45
23
17 sreda, 29 mart 2017 21:38
Zoran
"Gledam miting i ne mogu se oteti utisku da je g. Vucic GOTOV. "

Sta gotovo? 10.000 u BEOGRADU? Nista. To je skoro nista.

U Krusevcu ne bi mogao da okupi 500 coveka.
Preporuke:
37
28
18 sreda, 29 mart 2017 21:39
Oliver Kromvel
Nije problem toliko u Saši Jankoviću ali ljudi oko njega su horor film.Sa njim na vlasti Srbija bi bila do Bubanj Potoka,oko njega je jako puno autošovinista i to onih pravih srbomrzitelja.Žao mi je ja njega ne mogu da prihvatim i taj čovek neće dobiti moj glas,u prvom krugu ću izvesti kompletnu familiju i glasaćemo za Jeremića,bez obzira na sve mane daleko je prihvatljivija opcija.Što se tiče građanske Srbije vi bi dragi čitaoci trebali da znate da je građanska Srbija streljana 1945,osim ako pod građanima ne smatrate unuke titovih generala iz 6 Ličke koji su se proslavili u oslobađanju Dedinja od mrskih monarhista.Saša Janković je za mene kulturnija i prefinjenija varijanta Čede Jovanovića,on je iskreni drugosrbijanac,ja mu skidam kapu na fer i poštenoj kampanji,nije pokušavao da se dodvori nikome,tambura u svoju tamburu,mislim da iskreno veruje u ono što priča ali takva ideologija meni nije bliska.
Preporuke:
82
12
19 sreda, 29 mart 2017 21:40
Gradjanin
Rekao bih da kod mojih sugradjana postoji neka netrpeljivost prema reci "GRADJANIN".
Ne umem to da objasnim.
Preporuke:
28
23
20 sreda, 29 mart 2017 21:43
Jovan
@negi Ako u drugi krug odu Vučić i Janković, ja ne izlazim na glasanje u drugom krugu. To je moja lična odluka. Takvu grešku sam napravio 2012. i još nisam svario ono što sam tada pojeo glasavši za Nikolića, tako da tu grešku sada neću ponavljati. Zato se uzdam u to da Jeremić ode u drugi krug. U svakom slučaju, svi na izbore 2-og!
Preporuke:
62
17
21 sreda, 29 mart 2017 21:48
ali
@Moravac

Vučiću je Putin poželeo sreću na izborima, nešto ne pamtim da su to uradili na Zapadu. Realno, od ovih što su najbliži drugom mestu...
Preporuke:
12
22
22 sreda, 29 mart 2017 21:48
Rđosav
- besplatna pouka: u Srbiii "građansko" znači "izdainičko". Tako ie od 1941-ve do danas.

- radničko, seljačko - to može biti patriotsko. Građansko? - iok.

- zato ie i propala DSS, pošto niie imala definisan sociialni sloi kome se obraća. `Teli da budu "građanski patrioti"?! To ne biva. Oksimoron, što bi rekli ovi školovani (ia sam čovek seljak pa se slabo razumem u tai intelektualni vokabular...)
Preporuke:
38
34
23 sreda, 29 mart 2017 21:50
bravo Kromwele,...
...istina je tu negde. Jankovic ce dobiti moj glas samo ako udje u drugi krug sa vucicem i nikako drukcije.
Preporuke:
49
7
24 sreda, 29 mart 2017 21:55
precanin
...sarenilo...pistaljke...vec izgovarani slogani...a kao da smo resetovali secanje od pre 20ak godina...sve me ovo podseca na vreme koje je proslo,a sada kao imamo nesto novo,nevidjeno...firer je los...zuti su losi...crveni se ne ponovili...a nama kao da nije dosta i hocemo manje zlo uy dodatak hleba i igara...prema tome,opet ponavljam MAKAR I BACIO UYALUD GLAS NA STAMATOVICA ALI BAR DA ZNAM DA NECU IMATI ONAJ OSECAJ GADJENJA POSLE TOGA...a vi ostali navalite...jos malo pa nestalo...kako radili tako nam i Bog pomogao.
Preporuke:
35
12
25 sreda, 29 mart 2017 21:55
@ Oliver Kromvel
Vi bi dragi čitaoci trebali da znate da je građanska Srbija streljana 1945,osim ako pod građanima ne smatrate unuke titovih generala iz 6 Ličke koji su se proslavili u oslobađanju Dedinja od mrskih monarhista.-------------Znamo mi to, ali Janković to "ne zna" ili tačnije pravi se fin, za njega je građanska Srbija Kralj koji ne govori srpski jezik sa najboljim izgovorom i tako to, on je tipičan predstavnik te gradžanske Svrbije koja je streljala po Beogradu svoje političke oponente i oduzimala im imovinu. Da je predstavnik neke druge građanske Srbije a ne te fine za bacit peglu, bio bi monarhista kao Bećković ili liberal kao A. Nedić.
Preporuke:
22
13
26 sreda, 29 mart 2017 22:01
ZR
Eventualno birati između Vučića i Jankovića je isto kao kada bi pred osuđenika na smrt stavili izbor između smrti streljanjem i smrti vešanjem. Ako dođe do takvog izbora, u njemu nemam nameru da učestvujem, kao što 2012. nisam glasao u drugom krugu, jer nije imalo između čega da se bira. Kod Jankovića nema apsolutno nikakve naznake da bi nešto menjao u strateškim koncepcijama i pravcima vođenja politike, za razliku od Jeremića ili Radulovića, za koje bih svakako gčasao kada bi ušli u drugi krug.

Da se razumemo, ako bi se na nekim narednim izborima ponovila situacija sa prošlih, da režim pokušava krađama da spusti bilo koju iskreno opozicionu listu ispod cenzusa ili da joj ukrade mandate, naravno da bih bez razmišljanja da sam u prilici na ponovljenim izborima dao glas toj opozicionoj stranci, bez obzira na njen program.
Preporuke:
48
16
27 sreda, 29 mart 2017 22:10
Dragan Bogosavljev
Na listiću osim zapadnog kandidata Vučića imamo bar 5 koji su zapadniji od njega.Od preostalih 5 koji se izjašnjavaju protiv EU a koje sve smatram patritama ja biram onog koga smatram najboljim a to je Dr. Vojislav Šešelj. Glasao bih za njega i da nije najbolji jer od tih kanditata jedini ima šansu po mojoj proceni. Spreman sam da podržim i bilo koga drugog od tih kandidata ako se kojim slučajem neko do njih plasira. Što se tiče dodovskih kanditada koji jedva čekaju da uvedu Srbiju u fašistički nato, koji bi da uvedu sankcije jedinom prijatelju, koji predlažu uvođenje obaveznog popularsianja homoseksualizma u škole, koji priznaju Kosovo, koji priznaju genocid u Srebrnci, e oni moj glas ne mogu doboti baš nikada. Ako neko od njih bude protiv kandidat, izaći ću na izbore i glasati za Vučića i neće me gristi savest jer iako je izdajnik i bolesnik toliki bolesnik nije.
Preporuke:
11
62
28 sreda, 29 mart 2017 22:12
Rđosav
@ZR - a Šešelj? Što preskačeš naiboljeg?
Preporuke:
13
50
29 sreda, 29 mart 2017 22:30
Johnny
@ Moravac
A zašto Vi ne pokušate da u familiji izborite 5 ili 6 glasova za Obradovića ili Jeremića ili Belog .. pa neko od tih Vaših neka izbori dva tri nova glase .. i tako redom .. pa onda ne bi Zapad mogao da radi šta hoće .Sudbinu svoju u svoje ruke !!
Preporuke:
35
2
30 sreda, 29 mart 2017 22:31
sokrat
U Beogadu bi i društvo za zaštitu kućnih ljubimaca okupilo deset hiljada.
Preporuke:
25
32
31 sreda, 29 mart 2017 22:41
Bole
Budimo realni. Janković će dobro proći u Beogradu i to samo u četiri beogradske opštine Stari grad, Vračar, Savski venac i Novi Beograd što će mu ukupno doneti dosta dobar rezultat u Beogradu. Proći će nešto bolje i u Vojvodini ali lošije nego u Beogradu, ali u centralnoj Srbiji nema nikakve šanse. Ako Janković uđe u drugi krug on ne može ugroziti Vučića.
Preporuke:
13
2
32 sreda, 29 mart 2017 22:42
Roksanda
Ne valja vam Janković?

Pa što onda niste potpisivali za Fajgelja?
Preporuke:
6
10
33 sreda, 29 mart 2017 22:44
gandra
da - slazem se sa komentatorima da su ovo raznorazni derivati titoizma i jugoslovenstva - srbija mozda i ima gradjanstvo, ali ovi na slici sigurno nisu ti - pa u svim normalnim drzavama gradjansko i patriotsko nisu suprotnosti - ovo je neka nakazna papazjanija svega i svacega - ljudi bez identiteta, isprazne ljudske ljusture - sve u svemu jedno veliko nista - a sa druge strane - vucic za sobom vuce izgladneli ubogi narod kojem je i poslednju paru izvadio iz dzepa - sludjeni, uplaseni - srbija je jednostavno zemlja na samrti
Preporuke:
15
2
34 sreda, 29 mart 2017 23:08
ZR
@ "Rđoslav"

Vrlo jasno sam napisao "iskreno opozicionu listu", a ne "kvaziopozicionu" ili "listu režimske pudlice" poput Šešeljeve.
Šešelj nije deo opozicije, već vlasti.
Preporuke:
19
2
35 sreda, 29 mart 2017 23:50
Bulidža
Ne možemo mi a da ne pametnujemo i drugima savete delimo, i svoja uverenja proglašavavamo za jedinu istinu. Glasanje i to tajno i jeste da svako izrazi svoje ubeđenje bez tutorsva drugih. Zato ne držite lekcije nikome gledajte svoja posla i pustite druge ga gledaju svoja.
Preporuke:
5
3
36 četvrtak, 30 mart 2017 00:35
@Gradjanin
Pa oni koji se zalažu za "građansku Srbiju" treba da objasne kakva je to Srbija. Ne postoje ni građanska Francuska, ni građanska Britanija, ni građanska Kina... samo postoji neka "građanska Srbija". Ako time hoće da kažu da žive u gradovima a ne na selu, onda je to prilično glupo jer u svim zemljama sveta postoje stanovnici gradova i žitelji sela ali onima iz gradova ne pada na pamet da se nazivaju građanski Francuzi ili građanski Nemci
Preporuke:
18
1
37 četvrtak, 30 mart 2017 02:55
Jovan T.
Drugosrbijanci, zaboravite na neki novi 5. oktobar, neće toga biti... imali ste već jedan i pokazali ste se nesposobni, nemoralni, netolerantni, nepošteni i nezreli i ništa korisno niste uradili. Nema više igranja sa državom. Vučić je (nažalost) reakcija na vaša nedela od 5.oktobra naovamo... Tad je CIA podržala i organizovala prevrat, sada strane službe drže Vučića. Vi ste dve strane iste medalje... ali vašu smo gledali preko 10 godina i nadam se nikad više. Sada gledamo ovu drugu stranu iste medalje, dok se i ona ne izliže i ne ode u istoriju... nadam se što pre. Ali vi, drugosrbijanci, nećete se nikad popeti na glavnu binu, osim ovako na Trgu... da vodite državu - ne. Kad Janković glasno i jasno kaže: ''Ja sam Srbin, ponosan sam što sam Srbin i volim Srbiju'', dolazi u obzir za neko razmatranje. Sva nedela ovog režina ne mogu kritikivati predstavnici prethodnog koji je bio jako loš, ne samo na ekonomsko-političkom, nego i moralnom planu. Zato se i Šutanovac krije, ne sme na binu. Bruka.
Preporuke:
26
5
38 četvrtak, 30 mart 2017 03:03
Zoran
Gledao sad Trifunovica, Koju....

Ovi ne mogu da pobede i ako ih Zapad podrzi.

Bez brige.

I oni koji ih slusaju nisu sigurni jel to to.

Nema od njih nista. Ovaj ce biti treci ili cetvrti.
Preporuke:
20
7
39 četvrtak, 30 mart 2017 03:46
Zuti Bujke
Srbija ce vremenom postati gradjanska u celini to je prirodan proces.Ljudi kod nas jos ne kapiraju te stvari demokratija,gradjanska prava(sta je to jeli se maze na leba).Normalno posle 60 godina diktature i ispiranja mozga laznom istorijom.Trebace jedna cela generacija za jedno 15-20 godina da se stvari promene u tom pravcu.
Preporuke:
6
12
40 četvrtak, 30 mart 2017 07:51
Janković je priznao Kosovo dakle,
bez komentara!
Preporuke:
15
5
41 četvrtak, 30 mart 2017 08:13
stari izdajnik
Dragi komentatori, sa vama kao 'omladinom',Veliki Vođa ne mora da brine za svoju budućnost.Vi ste rešenje tajne njegovog velikog i po svoj prilici dugotrajnog uspeha.Što reče prečanin neka vam je Bog u pomoći, trebaće vam!
Preporuke:
8
7
42 četvrtak, 30 mart 2017 08:19
novi fosili
On je i kao Ombudsman štitio te novokomponovane građne, pa će njihov zaštitnik biti i kad bude predsednik.
I komunisti su posle rata radili sve po zakonu ( osim kada je Broz poručivao da se ne moraju uve držati zakona kao pijan plota).
Preporuke:
14
3
43 četvrtak, 30 mart 2017 08:44
Milos
Siguran sam da novi DOS nije resenje, a Jankovic, zahvaljujuci sopstvenom politickom neiskustvu, upravo usmerava vodu na Vucicevu vodenicu. 5. oktobra 2000. sve sto je u Srbiji politicki promisljalo je stalo iza Kostunice i Djindjica i to je bilo sasvim OK. Kako politika i stranke postoje da bi se artikulisala razlicita politicka misljenja, tako su i razlike izmedju dva glavna aktera bile sasvim razumljive i za ocekivati. Nakon nezakonitog hapsenja Milosevica, Kostunica i DSS defitnitivno izlaze iz DOS-a i tzv. "Predsednistva DOS-a", neformalnog tela koje je za racun DS vladalo Srbijom. Da li i sada neko zeli da pravi to isto, sve i sa sjajnim ciljem rusenja Vucica? Jankovic ubedjuje vec ubedjene, a tako moze do 5%, ali ne vise. Pa citava Vuciceva kampanja je zasnovana na pljuvanju po DOS-u, a, da budemo iskreni, tu ima po cemu da se pljuje. Tolika pljacka, pogotovo od 2008-12, tesko da ce ikada biti nadmasena. Doduse, saznacemo sta je Vucic krao tek kada mu vidimo ledja.
Preporuke:
16
4
44 četvrtak, 30 mart 2017 08:55
SRAM TE BILO SELjAČINO
Jankoviću reci narodu u kakvim si odnosima sa RJT pre nego što progovoriš išta o Savamali i zaštiti građana?!
Znamo da si posredstvo Roberta Sepija zaštitnika za nacionalne manjine u ombudsmanu zataškao slučaj zloupotrebe ovlašćenja i teškog mobinga i lažiranja disciplinskog postupka protiv radnika - nekada V.F. OJT Zorana Jakovljevića koga je direktno na to mesto doveo Bojan Pajtić (danas unapređen u Višeg javnog tužioca u N. Sadu - poznatog po zastari krivi. prijave protiv M Gojković).
A povreda 28 članova Pravilnika o upravi u javnom tužilaštvu u N. Sadu - matičnoj kući RJT Dolovac, ništa?
Znamo da si svojevremeno prikrio prijavu protiv celog vrha tužilačke organizacije i ministra pravde Nele Kuburović iz vremena kada je bila pomoć. ministra, da si ćutao umesto da progovoriš i naložiš kontrolu rada DVT.
Da si umesto dužnosti naložio redovan sudski postupak u kome prvo ročište nije zakazan ni posle godinu dana.
Kakave to zakone i koji to Ustav ti štitiš?
Preporuke:
17
5
45 četvrtak, 30 mart 2017 09:06
@ Bulidža
A ko si pa ti da deliš savete?Znači samo da ćutimo, jer inače nemamo gde prostora da bilo šta kažemo i da gledamo ono što nam uglavnom servira Vučić, a sada tvoj Janković duplikat. Da se divimo kako je vama malograđanima lepo, a kad vam lepo nije bilo, jer i kad niste bili na vlasti držali ste sudstvo, univerzitet, civilni sektor, DB i ostale službe.
Preporuke:
5
5
46 četvrtak, 30 mart 2017 09:18
***
Ta t.z.v. građanska Srbija neće da glasa za Vuka Jeremića koga poznaje i priznaje ceo svet, ali Janković joj je mnogo drag. Koliko je samo NVO (civilni sektor) finanisrao preko Britanske ambasade dok je bio Ombudsaman. Oni daju pare, a on onda kao aga rasporedi onima za koje misli da su im sredstva potrebna (lojalnih njemu i njegovoj partiji čiji član formalno nije, jer sve je neformalno, trange frange, normalno, i sve po zakonu je li a kako drugačije? Da nije tužno, bilo bi smešno). E ti su juče šetali po Beogradu sa familijama po lepom danu po povratku iz šopinga, članovi DS i satelita i naivci. Teško u Beogradu skupiti deset hiljada ljudi od partijskih prilepaka i ispušenih muštikli koji lepo žive, a ne zna se šta u stvari rade.
Preporuke:
11
3
47 četvrtak, 30 mart 2017 09:23
???
Kada neko od javnih ličnosti kaže da podržava Vučića, obično istakne da on sledi politiku započetu 05. oktobra. Isto i Janković. U čemu je onda razlika?
I Vučić je bio rečit, ali uslovno pošten dok nije došao na vlast.
Daj mi vlast, pa ćeš videti ko sam.
Preporuke:
9
7
48 četvrtak, 30 mart 2017 09:25
@ stari izdajnik
Jes, ti si omladinac i mladograđanin.
Preporuke:
5
2
49 četvrtak, 30 mart 2017 09:25
negi
@ Jovan......Nisam komentarisao za koga ćeš da glasaš to je tvoja stvar već tvoj stav.Stavom da nećeš da budeš građanin.Samo u Srbiji se polemiše oko toga,da to negde pomeneš(i u Rusiji i Kini)zatvorili bi te u ludnicu.Ako nisi građanin šta si,podanik,rob,šta? Samo Srbi mazohistički pokušavaju da vrate točak istorije u nazad. Svako ko pročita ove komentare pita se da li je moguće da još ima takvih ljudi na planeti.Čudimo se što Ludi Milojko( nije to sprdnja on to jeste)upravlja ovom državom i ovom narodom kao da smo brod ludaka,pa mi to dokazujemo svakim svojim komentarom.Naši stari u srednjem veku imali su više pameti i integriteta nego mi danas. Car Dušan je u srednjem veku doneo Zakonik gde je sve ljude(stanovnike njegove carevine,građane) izjednačio pred zakonom i sudom da bi njegovi Srbi danas odbijali da budu građani.Neka nam je Bog u pomoći i uopšte je nebitno za koga ćeš da glasaš(glasaš kao građanin) već je bitan stav koji imaš.
Preporuke:
5
8
50 četvrtak, 30 mart 2017 09:35
Srki
bilo ko, samo ne Vucic.Ima solidnih kandidata - Stamatovic, Jeremic, Jankovic ...
Preporuke:
7
3
51 četvrtak, 30 mart 2017 09:42
rdjosav
Ako Borka Pavicevic stoji na celu "gradjanske" Srbije, a Sutanovac viri iz glasacke publike, jasno je kakav je nacionalni sastav.

Zato njima i nije odgovarao predsednik iz srca Srbije.
Preporuke:
13
6
52 četvrtak, 30 mart 2017 09:45
moje mišljenje @@ građanin
To je malograđanska Srbija. Dakle, seljaci koji su došli u grad "trbuhom za kruhom" pa ostali u gradu, ili došli iz malog mesta kao što je Loznica u Beograd, nesigurni u sebe i otuđeni od svojih korena, traže novi urbani identitet, i preziru sve prethodno što ima bilo kakve veze sa selom, njivom, plugom, ćirilčnim pismom, pravoslavljem, narodnim običajima, nacionalnom literaturom, istorijom, folklorom. Sada su odjednom građani sveta, borci za demokratiju, duhoviti Kesići, borci protiv primitivnih seljaka i radnika. Intelektualce koji se ne uklapaju u njihov kulturni nivo izopštavaju, nipodaštavaju, nazivaju posprdno. To je ta malograđanska Srbija, plus ona malo starija nalik ovoj novijoj na koju se nataložila, Krsmanovi unuci, čiji su se roditelji vaćali u Kozaračko, a oni se toga stide i radije slušaju Vladu Georgijev ili bar Karleušu.
Preporuke:
13
3
53 četvrtak, 30 mart 2017 09:55
Moravac
@ ali

To što je Putin poželeo sreću Vučiću znači da je odlično razumeo ko je favorit, neće valjda da javno podrži kandidate koji imaju 5% podrške? Uostalom, Vučić odoleva pritisku da uvede sankcije Rusiji i zalaže se za vojnu neutralnost...Puna kapa!Ali, Putinova javna podrška je jedno, a ZAPADNA podrška ispod žita,preko tajnih službi, to je podrška koja određuje pobednika! Pa svi vidimo kako stoji Aleksandar Popović, najbolji kandidat za predsednika, nema šanse da dobije neformalnu (dragocenu) podršku samo zato što je potencijalni "ruski čovek". Vučić ostaje mezimac Zapada, tek kad se to promeni - pustiće nas da izaberemo drugog!
Preporuke:
6
4
54 četvrtak, 30 mart 2017 10:04
@ negi
Ti se uvek nađeš prozvan zato što ne pratiš pažljivo na času. Ne pričamo mi ovde o građanskoj, veš o malograđnskoj Srbiji.
Nije ovde reč o zajedničkom imenitelju za sve državljane Stradije, već za jednu povlašćenu grupu građana iz glavnog grada, koja je sama sebi dala za pravo da otimačinom i prisvajanjem svega nekad, pa i tog naziva koji je opšti, sebe izdigne i privileguje, u koju grupu verovatno spadaš i sam, inače se ne bi se jedini našao prozvan.
Preporuke:
8
2
55 četvrtak, 30 mart 2017 10:05
Posmatrac
I Sasa Jankovic u Beogradu i Srbijanka Turajlic u Novom Sadu, ODLICNI GOVORI, ODLICNE IDEJE !

Kad pomislim na govore koje drze (tj citaju) Dacic, Vulin, Stefanovic i Co . . .
Preporuke:
4
12
56 četvrtak, 30 mart 2017 10:21
Srbija... do "Kruga dvojke"! Duh Jove Kapičića, Đorđa Soroš...ića & Anđeline DŽoli...ć
Ne davimo Be'jograd... i Krug dvojke!

Srpsko-montenegrinsko-građanistički (horor)-"film".

"Udruga" Šoroševih "slikopisnih djelatnika" Druge Srbije i Kruga dvojke.... za druga-građanina Jankovića.

UDAVIMO (veliku) SRBIJU!
Preporuke:
11
5
57 četvrtak, 30 mart 2017 10:26
Spiridon
@ negi

E moj prijatelju kome ti objašnjavaš neke od najelementarnijih stvari u univerzumu, polaznicima večernje škole novog pravoslavlja, srBskog patriJotizma i teorija zavera u periodu 1990-2000, istim onima koji su se krili u podrumu kada je bilo pomračenje sunca u avgustu 1999, dok je ceo svet uživao gledajući sve to. Šta oni znaju sem onog čuvenog titoističkog da ti koji nešto drugačije kažeš samim time klevećeš i lažeš!? U svakom narodu ima takvih ali su samo u Srbiji oni 95% većina, samo se dele na tri međusobno mrzeće grupacije. Prva grupacija lumpenproleterske krezube fukare kojoj treba ovan predvodnik ili ti ga Vođa, druga zaljubljena u samu sebu i die Beste makar bi se neki red znao EU i treća srBsko patriJotska ništa to nije slučajno, sve su to izdajnici koja je 1990 otkrila srBstvo pa ih i dalje drži ta zaljubljenost. Eno ti uostalom filma Tri karte za Holivud, sve je isto kao i sad ili bilo kad, jedni za Ameriku, drugi za Ruse a trećima Tito i otac, majka i Bog na nebesima...
Preporuke:
5
10
58 četvrtak, 30 mart 2017 10:39
Gradjanin
U redu, patriote, ocajan je Jankovic, neka Vucica neka dokusuri drzavu, nemojte da mi arlaucete kao ranjene zveri kada se to desi. Ne valja Jankovic, nemojte za njega glasati ni u drugom krugu, ali nemojte da kukate da je Vucic los i da lose zivite.

Sama ideja da vi pojam "gradjanska Srbija" shvatate kao elitizam, ljudi koji zive u gradu, i to u krugu dvojke, dovoljno govori o sirini vasih pogleda. Naravno i da medju pristalicama Jankovica ima dosta "umisljenih" koji tako shvataju "gradjansku Srbiju", ali to uopste nema veze sa pojmom gradjanstva i demokratije.
Preporuke:
5
10
59 četvrtak, 30 mart 2017 10:44
Spiridon
@ moje mišljenje

Koliko ja znam Kesića on je moj stari komšija gore sa Čubure, uvek bio dobar dečko, nešto povučeniji doduše kao mlad a inače živeo u jednoj prizemnoj kući napravljenoj pre drugog svetskog rata, pa me samo interesuje kako ti se on uklapa u tu tvoju Loznica-Krsman malograđani smehotresnu teoriju. Mislim nešto mi se ona stara Čubura znajući je kao svoj džep slabo uklapa u tu Krsmanovu Srbiju koja igra kozaračko kolo, još manje mi liči na Loznicu a ono opet izrodi Kesića tog vašeg "drugosrbijanca". Kada smo već kod toga da prebrojavamo crvena krvna zrnca, evo ja tražim ovde među vama srBskim patriJotama bezuspešno mesecima bilo koga, ko je imao bilo koga sa puškom u ruci kod Draže Mihajlovića u JVO. Kada vas pogledam kako se danas po internetu busate u grudi i pričate o Krsmanovim potomcima, uvek se pitam kako oni moji što su svi kod Draže bili izgubiše taj rat majka mu stara, kada je toliko velikih internet Ravnogoraca danas, možeš Bog te tvoj osam divizija da napraviš...
Preporuke:
9
9
60 četvrtak, 30 mart 2017 11:10
raja
Ne zna se koji je gori AV ili ovaj. Zato pošto nema nikakve šanse da pobedi Srbin u poludeloj Srbiji onda daj šta daš, a to je JEREMIĆ.
Preporuke:
8
5
61 četvrtak, 30 mart 2017 11:16
Spiridon
@ Gradjanin

Nisu to patriote već patriJote pa još srBske, sve dečica devedesetih i tog kafansko-gibaničarskog kvazinacionalizma. Prekomplikovano je za njih da shvate kako je osnovna caka kojom Vučić vlada da drži svoje protivnike uvek posvađane, dok njegovi šarovi od Cvijanovića, Vrzića i Vučičevića koji malo kose na nacionalno desno, odnosno od Lukovića i Nebojše Krstića koji kose na liberalno levo, samo truju i prodaju zavere, Amerikance, Ruse i ostala ludila. Draži je njima uvek Vučić jer prva ljubav zaborava nema, koliko do juče su držali kod sebe u novčaniku njegovu sliku pored Šešeljeve i Tomine. Razočarala ih stara ljubav pa su sada opasno besni na njega ali ne toliko da bi sa zlim izdajnicima i stranim špijunima imali bilo šta. Objasnio je to njima njihov vojvoda Voja još davnijeh dana, pa se toga i dan danju slepo drže kao jedanaeste Božije zapovesti...
Preporuke:
8
5
62 četvrtak, 30 mart 2017 11:54
baba Živka
Da nisi ti Spiridone Jankovićev prijatelj iz BIA?
Kanda se on pretežno s takvima druži. Žena radnik MUP-a a prijatelji i saradnici (bivši) radnici BIA.
Preporuke:
9
5
63 četvrtak, 30 mart 2017 11:59
šio nam ga Spiridon
Tako je bilo i dok je DS bio na vasti.
Sve pošten svet koji krade i gospoda koja čačka nos.
Ko drugačije kaže kleveće i laže.
Ako nisi za Pajtića, Živkovića ili Jankovića onda si za Šešeljugu, opančar i gibančar, seljak sa sela.
Čim nisi s njima, odmah si protiv njih.
To je njima njina borba dala da imaju Titu za maršala.
Dalje od tog ne mere.
Ma logično.
Preporuke:
8
5
64 četvrtak, 30 mart 2017 12:29
Milica
Da ste imali usi i oci da slusate i vidite, kod mnogih od vas nebi bilo dileme, Dva kandidata sa liste su jedini spas za Srbiju. Stamatovic ili Aleksandar Popovic. Oboje javno govore i ponavljaju da Srbiji ne treba NATO i EU. Svi ste okrenuti i komentarisete Vucica, Vuka, Jankovica. Bilo ko od njih, ako pobedi vodice virtuelno ka EUi nastavlja se nas slobodan pad. Ko prezivi pricace.
Preporuke:
9
6
65 četvrtak, 30 mart 2017 12:30
u tome je razlika
Da li možete da zamislite Jankovića u UN sa Viva Voks i "Marš na Drinu"?
A sa Vladom Georgievim?
Takvi će promoteri Srbije biti u svetu ako pobede na predsedničkim izborima, pa vi drage dame i gospodo, braćo i sestre, građani i seljani, drugarice i drugovi, narode i narodnosti, odlučite po čemu bi više voleli da prezenituju u svetu državu u kojoj živite da li po baladi "Anđele" ili po "Bože pravde" ili "Marš na Drinu".
Ili možda po Cecinoj:"Prođi samnom kroz crveno."
Preporuke:
4
1
66 četvrtak, 30 mart 2017 12:36
Spiridon
@ šio nam ga Spiridon

E tugo moja, ne smete ni svojim nadimkom da se potpišete a kamoli da kažete šta su vam radili u porodici kada je grmelo 1941-1944, da li je bila topla jorgan planina a pivo ladno ili druga Tite vojska. Inače čitaj dva puta moje komentare ako ti ograničeni intelektualni kapacitet ne dozvoljava iz prve da shvatiš napisano. Dakle još jednom za ponavljače iz zadnjih klupa, za Spiridona između vas srBskih patriJota i putinoida, njih die Beste samo EU i Amerika, mora neki red da se zna i onih lumpenproletra sa dva zuba u glavi i ogromnom ljubavlju prema Vođi, danas Vučiću, juče Slobi a prekjuče Titi maršalu nikakve razlike nema. Svi do jednog ste plitki, da plići ne može biti i jedino umete da mrzite jedni druge, odnosno treće. Kada nešto bolje razmislim i treba Vučić svima da vam vlada, on vam je najbolje ogledalo koje vas sve u kompletu odslikava do u najsitniji detalj.
Spiridona avaj put vodi na neku drugu stranu, meni ni iz džepa ni u džep da li će Vučić da vlada ovde...
Preporuke:
3
8
67 četvrtak, 30 mart 2017 12:46
@ Milica
Ne, već samo komentarišemo ovaj tekst.
A glasanje je lična stvar svakog pojedinca, kao i opredeljenje za ili protiv navedenog.
Preporuke:
3
0
68 četvrtak, 30 mart 2017 13:24
moje mišljenje
Sigurno ti je ime Spiridon srećo, a to što moj prethodni komentar nisu hteli objaviti nije do mene.
Laku noć.
Preporuke:
5
1
69 četvrtak, 30 mart 2017 13:31
Za "U tome je razlika"
Osnovna razlika je u sledećem.
Postoje ljudi koji brinu o tome šta drugi misle o njima. To su osobe ropskog duha koje se osećaju inferiorno. I postoje ljudi kojima je važno šta ONI MISLE O DRUGIMA. To su osobe superiornog duha.
Među osobama ropskog duha najniži sloj su oni koji žele da se dopadnu svojim dželatima u ovom slučaju kukavičkim nazovi-silama koje su u čoporu od 19 bombardovale jednu malu zemlju. Ne zna se ko je bedniji. Da li tih 19 kukavica ili njihove žrtve koje žele da se dopadnu tim kukavicama.
Preporuke:
7
0
70 četvrtak, 30 mart 2017 13:32
seljak
Glasaću za Sašu Jankovića zato što ga podržava Spiridon, a on je prava ljudina i pravi intelektualac, čija je familija za razliku od familije svih ostalih komentatora ovde, a protivnika Jankovića - nikogovićka.
Preporuke:
4
5
71 četvrtak, 30 mart 2017 13:55
negi
@ Spiridon.....Čitam i ne verujem šta čitam.Ej,zameriti nekom "što je građanin",čoveče dokle je ludilo otišlo. Možeš Jankoviću i njegovim sledbenicima zameriti mnogo toga ali zameriti da su "građani" to mora da si totalna dijabola,kao kad bi detetu zamerio što je dete ili ženi što je ženskog roda.Kada čovek pročita ove komentare postaje mu jasno zašto samoproglašene srpske "patriote" zaziru od Evrope,od sveta, od ostalih naroda u okruženju. Tačno zna ju da "nisu u vinklu" i da će to svi da vide i primete,boje se da će drugi da ih vide onakvim kakvim jesu. Izmislili su i samoproglasili sebe za srpske "patriote" da bi se maskirali i sakrili od normalnog sveta. Guslaju ovde o nekakvom "nacionalnom interesu" kako bi sakrili svoju nesposobnost da žive i razmišljaju kao sav normalan svet.Sve je to jedno foliranje i mrsomuđenje, potuljena mimikrija kojom se pokušava sakriti da si i dalje Miloševićevac i Šešeljevac a ovde prodaju m... za bubrege.Ej, Srbijo ko te brani i čemu li se nadaš?!
Preporuke:
3
10
72 četvrtak, 30 mart 2017 14:40
gde ja stadoh...
Gde sendvičar Spiridon Gargamel stade, tu sendvičar Negi Azrael produžava.
Preporuke:
7
2
73 četvrtak, 30 mart 2017 15:00
Milija
Cela problematika "gradjanske Srbije" u ocima "osvescenih patriota" lezi u tom "gradu" - patriote misle da je to oznaka porekla, i posto se oni ne stide seoskog porekla (a 99% Srba je sa sela, pa je tako nesto i suludo), misle da "gradjansko" znaci i "pomodarsko, folirantsko, odricanje od sopstvenog porekla i identiteta".

E pa NE ZNACI to, "gradjanska Srbija" najprostije receno oznacava demokratsku Srbiju sa vladavinom prava.

Ali "problem" u vasim glavama jeste sto to podrazumeva i da gejevi mogu da prave paradu - a vi cete I POSLE SVEGA STO VAM RADI VUCIC radije umesto TAKVE Srbije, gde vam gejevi jednom godisnje setaju ispod prozora, radije opet odabrati nakaradnog Vucica - odbijanjem da glasate za Jankovica u 2.krugu.
Naravno, ne radi se samo o gej paradi, vec o citavom kompleksu LJUDSKIH PRAVA I NACIONALNOG IDENTITETA za koji vi mislite da se tako moze izgubiti.

Stavite prst na celo, da li ce ISTA ostati od Srbije i SRPSKOG nakon Vucica, dajete kozi da cuva kupus.
Preporuke:
2
5
74 četvrtak, 30 mart 2017 15:30
samo bez sikiracije
Prvo su nas devedesetih sahranili Milošević, Šešelj, Vučić, Vulin, Kerkez, Marijanović i ostala ekipa sa bismismenima poput Dafine i Jezde, Karića, Božovića, Peconija, a onda su na red došli Dinkić, Pajtić, Šutanovac, Živkoivić, Kostić, Mišković, pa opet Vučić, Dačić, Vulin...sad je kanda opet došao red na Murtu umesto Kurte.

Umesto nenada, svojih pet minuta dobio je Spiridno.

Ipak, pojavio se Beli Preletačević da im svima održi lekciju. Ako nas to ne protrese i ako ne oteramo sva ta u suštini ista g. nema nam pomoći.
Preporuke:
3
2
75 četvrtak, 30 mart 2017 15:53
Zoran
"E pa NE ZNACI to, "gradjanska Srbija" najprostije receno oznacava demokratsku Srbiju sa vladavinom prava. "

Pa sto se tako i ne deklarise: Drava gde se postuju prava. Ili demokratsko drustvo...ali NE ona se deklaris ekao GRADJANSKO. Cudno.

Ali u sustini nije to gradjanska Srbija. Gradjanska Srbije u Srbiji znaci elita.

Samim tim znaci da se ljudi ne vrednuju isto, vec postoje neki vis evredni i neki manji vredni. Da ne ulazimo to kako nekog proglasiti elitom. Elita se vrednuje u Srbiji po DIPLOMI, ali ne i po poslu koji radi.

U Srbiji je SVE naopako. I gradjasnka i demokratska i nacionalna opcija, sve je izvrnuto.
Preporuke:
2
0
76 četvrtak, 30 mart 2017 16:00
@Milija
Poštovani Milija, vidim da ste kulturan i obrazovan čovek otvorenog, kosmopolitskog duha, pa vas molim da mi pomognete kako da prevedem na neki od evropskih jezika - francuski, engleski, nemački ili italijanski - izraz "građanska Srbija". Treba da napišem pismo prijateljima u Parizu o veličanstvenom skupu Saše Jankovića ali ne znam kako da napišem na francuskom da je cvet građanske Srbije bio na tom skupu.
Unapred vam zahvaljujem.
Preporuke:
4
0
77 četvrtak, 30 mart 2017 16:01
@ Milija
Aman čovek, ne radi se tu ni o demokratiji ni o ljudskim pravima. Prvi sam za to da se poštuju ljudska prava svakog čoveka, manjinska prava i nacionalni identitet odnosno kulturna prava.
Ali ovde se radi zar ne vidiš o mafiji, o kriminalu, o bandi koja nas je opljačkala, o organizovanom kriminalu svih političara, mafije i pravosuđa.
I jedni i drugi i treći - SPS (JUL) i SNS(SRS) i DS(SDS,LDP) naneli su podjednaku štetu ovom narodu, i nisu zaslužili da vadaju NIKAD VIŠE.
Nikog ko pripada bilo jednima, bilo drugima, bilo trećima ne podržavam. A ljudska prava su na žalost i ovog puta zlouptorebljena od lopova ili će to biti U SVRHU MANIPULACIJE PROSEČNIM LJUDIMA.
Preporuke:
3
0
78 četvrtak, 30 mart 2017 16:14
Treci put
Ne razumem skakanje ovih pristalica SJ i tog dela (malo) gradjanske Srbije, ako neko nece da glasa za pomenutog kandidata. Ljudi nece da glsaju za njega a ni za Vučića i tačka. Jednostavno im je odvratna ta grupacija Turajlićka, Sergej, Djuričko. Imalu su i ranije pregršt autošovinističkih izjava a imali su i u skorije vreme. Od tih njihovih stavova bi se pravi gradjanski misloci nacionalnog stanovišta, iz doba predratnog Beograda postideli itekako. Em što su im ti njihovi nastupi vrlo neukusni, pa mene više podsećaju na ove klintonkine liberal-ekstremiste nego na gradjanski svet. Nekazem da kod SJ nije bilo finih ljudi jeste, ali zbog dobrog dela gore pomenutih deo Srba ima problem s njima. I nemojte odma da podmećete Vučića jer dok je Vučić u početku svog mandata prodavao Srbe na KiM i puzao u Briselu(mada to radi i danas) malogradjanska Srbija je to hvalila. Vučić jeste kriminalizovao i kulturno osakatio Srbe i to dosta uz pomoc EU, ali ne vidim resenje kao i mnogi drugi u SJ.
Preporuke:
5
0
79 četvrtak, 30 mart 2017 16:25
GEDZA
JANKOVIC? NIKAD, PLJUNUO JE NA CIRILICU, STA OD NJEGA DA SRPSTVO OCEKUJE OSIM EU/ NATO / 5/OKTOBARSKU PRICU !!!
Preporuke:
8
0
80 četvrtak, 30 mart 2017 17:04
SIROTINJA UZVRAĆA UDARAC MALOGRAĐANIMA I SELJOBERIMA
SAMO JAKO, SVI ZA BELOG I BEZ SIKIRACIJE!!!
Ako Beli uđe u drugi krug biće to konačni poraz ove malograđanske Stradije i one lopovske i seljoberske, biće to sasvim zaslužen šamar u lice i vlasti i partiokratiji i opoziciji koja to nije, biće to početak kraja.
Sve ostalo je poraz i već viđeno u začaranom krugu.
Ako vas nisu razočarali do danas SPS, SRS, SNS, JUL, SDS, DSS, DS, LSDV, LDP i ostala banda, ako nemate decu, a imate siguran posao i platu preko partijske knjižice, ako vam nije stalo kako ćete živeti sutra i od čega ćete se lečiti i plaćati režije, koliku penziju ćete primiti i da li ćete je uopšte primiti, ako vam je svejedno gde će prekosutra ili za par godina deca živeti i da li će je biti,ako ne marite gde će biti državna granica, šta će biti službeni jezik, a ko gazda svake fabrike i imanja, glasajte ponovo za svoje ljubimce i znajte da će se sledeće godine sigurno 100.000 ljudi iseliti iz Stradije.
Uživajte.
Preporuke:
4
2
81 četvrtak, 30 mart 2017 17:24
negi
@ gde ja stadoh.....Koja si ti zamlata,ja ne podržavam Jankovića i već sam to sto puta ponovio i obrazložio zašto ću da glasam za Jeremića. Ali od trenutka kada je Putin podržao Ludog Milojka kao da vam se mozak okrenuo,počeli ste da se ponašate isto kao Ludi Milojko.Vaše foliranje da nešto zamerate Ludom Milojku palo je onog trenutka kada je Putko izdao komandu.Bar se nemojte folirati više da mislite svojom glavom ako glavu uopšte imate. Du.e vam je u Srbiji gde se zaklinjete u nekav "patriotizam" a mozak u Moskvi,ako to što nosite ispod kape može da se nazove mozak.Samo bez tog foliranja.
Preporuke:
1
5
82 četvrtak, 30 mart 2017 18:48
Zuti Bujke
Moram da napisem 2-3 reci o ovim komentarima koje sam procitao pre mene.Svakom normalnom coveku u Srbiji bilo da zivi na selu ili gradu trebalo bi da bude interes stvaranje drzave jednake za sve,gde ce svi gradjani biti jednaki pred zakonom i imati jednake plate i uslove za zivot.To nije danas slucaj gde imamo burzoaziju-vladajucu klasu(a uglavnom je rec o potomcima komunista tih istih koji su se borili navodno protiv burzoazije) sastavljenu od par hiljada ljudi koji se nalaze mahom u Beogradu.Onda imamo ispod jos 2-3 klase.Cilj ove vladajuce klase je ostanak na vlasti,radi ocuvanja bogatstva i izbegavanja krivicne odgovornosti za zloupotrebe sluzbenog polozaja,mito,pranje novca i ko zna cega jos.Zbog toga njima nisu u interesu reforme i oni pokusavaju to da sprece na svaki nacin.Zbog toga to raspirivanje nacionalizma velicanje onog nesrecnika i diktatora Milosevica,crnjenje 5.oktobra izazivanje i huskanje protiv drugih i drugacijih.Istorija i cinjenice se ne uce na pink-u happy tv.
Preporuke:
3
0
83 četvrtak, 30 mart 2017 19:03
Spiridon
@ negi

Ma gde to da shvate druga Tite pioniri, čika Slobe vernici, branioci srBstva i patriJotskog jedinstva. Nadam se da primećuješ da ne postoji argument ali bukvalno jedan jedini u svim njihovim komentarima, jer se sve svodi na selo veselo Šešeljica ad hominem, pošto su ih tako naučili i onda jedino to umeju da urade kada se nađu u problemu. Šta da god bilo ko od nas kaže a da iskače iz unisonog mukanja čopora odmah kreće, ti si iz BIA, ti si za Jankovića, ti si bot sendvičar... Nesposoban je njihov mozak da obradi bilo šta van onog uskog dva sa dva pogleda na svet, pošto je sve van te granice neko zlo, to su neki Soroševci, ubačeni agenti i špijuni, izdajnici ili botovi.... Tuga i to ona najgora, sve Slobe, Šešelja, Tome i Vučića bivši i sadašnji glasači. Evo da izvršimo anketu, osamdeset posto njih ovde što se sad okupilo pa čoporativno arlauče su glasali Tomu i Vučića 2012, po koje god pare da se opkladimo...
Preporuke:
1
3
84 četvrtak, 30 mart 2017 20:08
Milija
Ne, u pravu ste, bio sam potpuno u krivu - evo uvideo sam sada nakon tako jake argumentacije.
Treba glasati za Vucica u 2. krugu, niposto za Jankovica, jer glas za Jankovica znaci i glas za Sergeja Trifunovica, koji je naneo vise zla srpskom narodu nego Slobodan Milosevic, Bil Klinton i Adolf Hitler zajedno. Svaka cast Vucicu, nasem oslobodiocu od zlog Jankovica!

Za sarkasticnog komentatora koji se interesovao kako se "gradjanski" prevodi na strane jezike - https://en.wikipedia.org/wiki/Civil_society
Preporuke:
0
3
85 četvrtak, 30 mart 2017 20:09
Neo
Vučić jeste bolesni izrod, ali ovaj Janković nije ništa manje zlo. Tvrdi da sam pripadnik genocidnog naroda. To mu ne opraštam.
Preporuke:
6
2
86 četvrtak, 30 mart 2017 20:43
negi
@ Spiridon...Ne treba da se kladimo vidi se to iz komentara,samo su čekali opravdanje da to ponovo urade,a opravdanje je stiglo u vidu Putina. Najgore što će sutra kad ovo prođe nastaviti da guslaju kako su protiv Ludog Milojka,čak će se i utrkivati ko će žešće da ga oplete.Tako isto i kad ih podsetiš kako su guslali Trampe-Srbine.Video sam svašta u životu ali licemera i prevaranata kao što su samoproglašene srpske "patriote" priznajem nisam,doduše isti su kao i ovi što sebe nazivaju nekakvim "drugosrbijancima" ili braća po ocu. Samo im pomeni Dražu i UDBU i videćeš kako rastu minusi i kako bez razmišljanja proradi ugrađeni refleks.
Preporuke:
2
3
87 petak, 31 mart 2017 03:25
Za Miliju
Građansko društvo ima dva značenja.
Jedno je značenje na koje upućuje Vikipedija - skup nevladinih organizacija. To značenje je novijeg datuma.
Drugo značenje, tačnije prvo jer je ono starije, jeste - skup svih državljana jedne zemlje. Čuveni Napoleonov zakonik kojim se između građana, francuskih državljana, regulišu odnosi kao što su kupovina, prodaja, zakup, brak, starateljstvo, jemstvo...)se zove Code Civile, tj. Građanski zakonik.
Uzgred, pored Građanskog zakonika kojim se regulišu ova pitanja u svim zemljama postoje i Krivični zakonici. Posle Ustava, oni su dva najvažnija pravna akta u svakoj državi.
Prema tome, pristalice Saše Jankovića koji ističu da su građani, mogu da budu ili članovi nevladinih organizacija ili jednostavno državljani Srbije.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner